ETT LITET LIVSTECKEN

Jag har SEMESTER andra veckan nu och jag njuter för fullt.
Jag/vi fyller våra dagar med härliga vänner och spännande saker.

Vi grillar och äter/lever ute.


Vi planerar och drömmer om Hugo, som vi får om två veckor.






Vi målar och fixar på hus och uthus.
Och min man använder de säkraste skorna som finns, att klättra på hala stegar med...hmm.



Vi har firat 20 år som äkta makar.
Det kommer jag att skriva mera om senare, när vi har haft vår fest. Vi kommer att förnya våra äktenskapslöften och fira dagen med närmaste släkt och vänner.



Vi har jagat bil i hela Finland (känns det som), och nu har vi hittat en...en vinröd, bekväm för min rygg och med nya fina vinterringar (allt som är viktigt för mig).
Det är bara ett problem..den är automatväxlad. Något som denna fru har viss problem med. så ser ni mig i en vinröd bil...håll er på långt avstånd..smile.


Och nu bakar jag bullar och njuter av lovsångsmusik via radio10.se.




Vill önska dig som läser en riktigt skön fortsättning på sommaren.
Hur du än har det, glöm inte att JESUS ÄR ALLTID MED, HEMMA OCH BORTA, I SORG OCH I GLÄDJE. Prata med Honom varje dag, berätta allt till Honom...hur du har det, hur du mår, vad du önskar av livet. Han lyssnar och han kommer att hjälpa.


Psaltaren 119:147-148
När morgonen gryr ropar jag, jag hoppas på ditt ord. när natten bryter in vakar jag och begrundar dina löften.

Kolosserbrevet 4:2
Var uthålliga i bönen, vaka och be under tacksägelse.

Jesaja 41:10
Var inte rädd, jag är med dig. Ängslas inte, jag är din Gud. Jag ger dig styrka och hjälper dig, stöder och räddar dig med min hand.




Ps. Är du sugen på bullar, välkommen in.....om 1,5h.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023