HELT NÖJD

Jag är helt nöjd med hur min blogg började att se ut när jag vågade trycka på knappen "pröva nya blogger".
Bilden av mina fötter/ mitt bloggfönster försvann och nu vet jag inte ens om jag vill ha någon bild där längre, måste fundera på saken.
Och min rosa bakgrund, ja den gillar jag allra mest.


Jag kom just hem, har haft nattskift och sen personalmöte på det så nu skall jag krypa under filten och sova en stund, eller åtminnstone passa på och vila när huset är tomt och tyst...och innan Hugo skall rastas.

Sen skall jag kanske påbörja mitt inlägg om helgen som gick, vart vi var och vad vi gjorde.
Vi har haft en sån fin och välsignad allhelgona helg.

Farfar och farmors grav.

 OCH HAN SKA TORKA ALLA TÅRAR FRÅN DERAS ÖGON. DÖDEN SKA INTE FINNAS MER, OCH INGEN SORG OCH INGEN KLAGAN OCH INGEN SMÄRTA SKALL FINNAS MER. TY DET SOM EN GÅNG VAR ÄR BORTA (Uppenbarelseboken 21:4).

TY LAMMET SOM STÅR MITT FÖR TRONEN SKALL VARA DERAS HERDE OCH LEDA DEM FRAM TILL LIVETS VATTENKÄLLOR, OCH GUD SKALL TORKA ALLA TÅRAR FRÅN DERAS ÖGON (Uppenbarelseboken 7:17).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023