Börja blogga.

Jag har länge funderat på att börja blogga och just nu blev det av...fick hjälp av min fantastiske man att komma igång. Jag är inte så bra på det här med datorer..men jag kan ju bli.
 Jag vill dela med mig av min tro, berätta vad Jesus har gjort och gör i mitt/ vårt liv. 
Vandra nära marken ...så vill jag leva i en värld som allt mera rusar iväg. Det är bara genom att vandra som vi hinner se och uppleva det fina och vackra i vår värld. Det är bara genom att vandra som vi hinner se varann och ha tid för varann...i glädje och i sorg.
Vill avsluta med ett bibelord Johannes 8:12 Sedan talade Jesus till dem och sade: Jag är världens ljus. Den som följer mig skall inte VANDRA i mörkret utan ha livets ljus. 

Kommentarer

  1. Roligt att få ta del av din blogg! Jag ser med spänning på att läsa den. Bra namn du valt,passar riktigt bra både med tanke på jobb o dina livsvärderingar! Nu önkar jag dej all lycka i ditt bloggande,o ser framemot många inressanta lässtunder! Kram "gunni"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023