BÖRJAT LÖPA IGEN

I kväll har jag och många andra sprungit i hamnskogen, vi har fått lära oss rätt löpteknik och haft riktigt roligt.

Här är jag med min kusin " Lotta".

Jag har önskat att denna dag skulle komma när jag både vill, kan och orkar springa igen och nu är den här och det känns så fantastiskt.

Och ikväll på löparträffen träffade jag som sagt min kusin. När vi var klara och gick mot bilarna sa hon: Men vi måste ju ta en kusinbild. Och en kusin bild blev det.

TACK JESUS ATT MIN KROPP ORKAR LÖPA IGEN.

FYSISK TRÄNING ÄR NYTTIG PÅ SITT SÄTT, MEN GUDSFRUKTAN ÄR NYTTIG PÅ ALLT SÄTT, FÖR DEN HAR LÖFTE OM LIV, BÅDE FÖR DEN HÄR TIDEN OCH DEN KOMMANDE (1 Timoteusbrevet 4:8).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023