ATT NJUTA AV ETT BAD

Det ljuva badet .
Badet...att få sjunka ner i ett skönt, varmt och avslappnande bad, det unnar jag mig den här årstiden.

Ibland är det kö till badet. Sist i kön är bäst, för då får man bada hur länge man vill...nåja ifall varmvattnet räcker.
När det är min tur, skall det vara badsalt (bra för huden), något att dricka, levande ljus och ev. musik och en bra bok. Oftast ligger jag bara och njuter och låter tankarna flyga iväg.

Att få komma in i Jesu kärlek, det är ro, frid, värme och glädje. Det känns så rofyllt i hela mig...jag omsluts av en värme, en kärlek som aldrig tar slut.
Där får jag vila och veta att Han som är större än vad jag någonsin kan förstå Han har allt i sin hand.

Psaltaren 139:5
Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023