MUSIK....TIPS.

Musiken är väldigt viktig för mig, jag kan inte och vill inte leva utan den.
Jag är en sådan person som alltid går runt och sjunger, nynnar eller visslar. Ofta har jag en låt som fastnat i min hjärna och behöver få sjungas om och om igen.

För ett år sedan fick jag tips av min väninna Anki om RADIO10.SE.
Nu får jag tipsa vidare.
Jag väljer oftast "Worship"...mera i min smak.
De spelar så bra musik där. Just nu, lyssnar jag på den.

Oj vad den musiken gör att matlagning, disk, tvätt o.s.v. går som en dans. För fyller jag mig med Jesu Ande då blir jag glad och allt känns så mycket lättare.


Psaltaren 71:8
Min strupe fylls av lovsång till dig, dagen lång vill jag sjunga till din ära.


Musik som förändrar atmosfären.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023