MAMMA HJÄRTAT FLÖDAR ÖVER

Ibland är livet så lätt, det går liksom på räls. Ibland blir man så glad och tacksam så det liksom bubblar upp överallt, man kan inte hålla det på insidan, det syns i hela kroppen. Det syns i blicken, på läpparna, på hållningen och det hörs på rösten......och där är jag just nu.





Jag kan bara tacka och prisa vår Jesus för allt vad han gett och ger, för allt vad Han är, för den kärlek som bara Han kan ge och för Hans oerhörda frid som jag fått och får leva i och av.



Jag hinner tyvärr inte dela allt nu och jag kommer inte att dela allt heller, men det jag åtminnstone kommer att dela är den otroligt fina och välsignade kvinnoweekenden som jag fått dela med 89 andra kvinnor ute vid Pörkenäs denna fre-lör.
Du som inte kunde vara med, skall få ta del av den via min blogg, sen när jag lyckats sammanfatta det mesta och bästa.



Tills dess för jag önska dig en trevlig och välsignad söndag, kom ihåg att njuta av den vilodag som Herren ger dig.....den ligger rakt framför dig. 
Och sluta aldrig att be, be och tro och vänta på bönesvar.



FILIPPERBREVET 4:13
Allt förmår jag i honom som ger mig kraft.

PSALTAREN 119:165
Stor frid äger de som älskar din undervisning, ingenting kan få dem på fall.

APOSLAGÄRNINGARNA 5:29
Då svarade Petrus och apostlarna: "Man måste lyda Gud mer än människor".

1 JOHANNESBREVET 4:6
Ni, kära barn, är från Gud och har besegrat dem, ty han som är i er är större än den som är i världen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023