SOMMARENS HUSBILSRESA DAG 3

Idag började min semester på riktigt och det känns riktigt bra trots friska vindar.


Efter att vi vaknade körde vi till Nådendal och har sen fått njuta av den fina staden.


Vi vandrade runt, gick på kafe och satt och njöt i en park. 


Och Hugo gillade också upptäcktsfärden. 


Vi är nu på nattbåten från Nådendal till Kapellskär. Som vanligt for Jan på buffé medan jag var hundvakt och åt i hytten, ett välbeprövat koncept som vi tycker fungerar helt bra.

Brödet är mitt eget men resten hittades mjölkproteinfritt.

Som vanligt så gillade inte Hugo båtens hundrastplats, han hoppade genast bort.


Godnatt från vårt hyttfönster, längst fram i båten med toppen utsikt.


Tack Jesus att du leder oss på dina vägar, på flera sätt...vägar i livet och vägar på vår resa.

JAG VILL LÄRA DIG OCH UNDERVISA DIG OM DEN VÄG DU SKA VANDRA, JAG VILL GE DIG RÅD OCH LÅTA MITT ÖGA VAKA ÖVER DIG (Psaltaren 32:8).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023