LUCKA 12 2023

I dag har jag jobbat "kort morgonskifte" jag började kl.7 och slutade redan kl.11:33 (ja precis, vi har väldigt konstiga tider ibland). Så eftermiddagen har jag varit ledig och fixat b.l.a årets pepparkakshus. 


Butiken hade inte de godisar vi brukar ha på taket (vissa saker måste vara precis som förut) så det blev endast en sort. Men pepparkakshuset blir troligtvis "uppdaterat" framöver.

Jan och jag har njutit i spaet ikväll och fick nu testat att det går riktigt bra att bada fast det är -14 grader utomhus, naturligtvis hade vi mössorna på. 

TACK JESUS ATT JAG KAN OCH ATT JAG FÅR JULPYSSLA OCH JULFIXA. TACK ATT DU LEDER MIG ÄVEN NÄR DET GÄLLER DET. TACK ATT VI BYGGER TILLSAMMANS NÄR DET GÄLLER ALLT I LIVET, ALLT FRÅN PEPPARKAKSHUS TILL STÖRRE LIVSPROJEKT, AMEN.

OM INTE HERREN BYGGER HUSET BYGGER ARBETARNA FÖRGÄVES  (Psaltaren 127:1a).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023