LUCKA 7 2023

Efter vaknatten kom jag hem strax efter kl.9. Jag tog en liten runda med Hugo, ringde sen  till mamma och pappa för att se hur de hade det och kröp därefter isäng kl.10. 

Jag har sovit gott hela dagen. När Jan kom hem åt vi och sen blev det en långpromenad med Hugo.

Nu dricker jag lite kaffe och förbereder mig inför ännu ett nattskifte. Jag ler och tänker på hur Jesus kommer leda mig denna natt "på sitt härliga sätt" (läs dagens bibelord längst ner så förstår du vad jag menar).

Dagens bild är från vår tv där vi ibland väljer julmusik med en rörlig bild, här av ett vardagsrum med en fantastisk utsikt. Så stämningsfullt.

TACK JESUS ATT NATTEN GICK BRA, OCH TACK JESUS ATT DU OCKSÅ LEDER MIG DENNA NATT OCH GER MIG ALLT VAD JAG BEHÖVER, AMEN.

SÅ SKALL MIN GUD, EFTER SIN RIKEDOM PÅ ETT HÄRLIGT SÄTT I KRISTUS JESUS GE ER ALLT VAD NI BEHÖVER (Filipperbrevet 4:19).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023