LUCKA 17 2023

I DAG HAR VI TÄNT VÅRT TREDJE ADVENTSLJUS. Och nu är Matilda här och jag har äntligen fått krama om henne, och jag gjorde det lääänge. 


Jag fick ta emot henne på Vasa flygfält. Hon och jag kommer att sova här i Vasa inatt. Vi har haft spa, badat bastu, lyssnat på julmusik, pratat i timmar, bett tillsammans och fått dela livet. 


Matilda känner sig helt kry och frisk igen efter magsjukan och febern och frågar man mig så är hon nog helt sig själv eftersom hon pratar och pratar och pratar. Och imorgon har hon en stor dag framför sig.

Mamma-hjärtat mår gott nu. TACK JESUS FÖR VÅR ÄLSKADE DOTTER. TACK ATT HON ÄR FRISK IGEN OCH TACK ATT HON ÄR I FINLAND NU, TACK ATT ALLA FLYG HÖLL SINA TIDTABELLER. OCH NU BER VI ATT MORGONDAGENS INPLANERADE PROGRAM BLIR AV, I JESU NAMN AMEN

NU BESTÅR TRO OCH HOPP OCH KÄRLEK, DESSA TRE, MEN STÖRST AV DEM ÄR KÄRLEKEN (1 KORINTIERBREVET 13:13).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023