JULDAGEN 2023

Det blev en välbehövlig sovmorgon för oss alla. Därefter blev det ett kärt besök hos mina föräldrar ❤. Där samlades vi hela gänget och i nuläget är vi 16 stycken.

Tomtemor och tomtefar 

Det blev också den årliga syskonbilden. Jag med mina kära systrar ❤.

I kväll har pojkarna och deras flickvänner huset fullt av kompisar.
 

De är uppe på vinden och vi håller oss här nere. 


Vi har varit på promenad med Hugo och gick via Pedersöre kyrka och gravgård. Vi kom till stallet. 


Mycket intressanta typer tyckte Hugo.


Sen for vi och tända ljus i lyktorna på gravarna, eftersom de flesta hade slocknat. 


När vi kom hem tände vi ljus i lyktorna här hemma på gården och några facklor. 


Och när vi kom in tände jag även här. Men här använder jag mest batteriljus nuförtiden.


Och nu bara myser vi och känner stor tacksamhet, för att få ha familj och vänner det är en stor välsignelse. 

TACK JESUS FÖR EN FIN DAG OCH KVÄLL MED NÄRA OCH KÄRA. HERRE VÄLSIGNA DU ALLA.

HERREN VÄLSIGNE DIG OCH BEVARE DIG. HERREN LÅTE SITT ANSIKTE LYSA ÖVER DIG OCH VARE DIG NÅDIG. HERREN VÄNDE SITT ANSIKTE TILL DIG OCH GIVE DIG FRID (4 Mosebok 6:24-26).




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023