LUCKA 20 2023

Efter en god natts sömn för oss alla började dagen med ett besök till massören/naprapaten för mig. Därefter for jag på lite julshopping. Och ikväll har Jan och jag varit på julshow. 

I går kväll överraskade Jan mig med två biljetter till Mark och Kristas Julshow. Showen var riktigt bra, rolig och fin. 

Matilda har inte haft någon värk i knät idag, förutom när hon rört sig, men hon har ju tagit sina piller så klart. I dag var också dagen när hon fick ta bort bandaget och duscha.

I kväll har Mattias och Amanda kommit med tåget från Helsingfors till Kokkola. De stannar där inatt och kommer hit imorgon ❤.

TACK JESUS FÖR MIN MAN SOM ÄR SÅ BRA PÅ ATT ÖVERRASKA. TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL TILLSAMMANS.

TACKA HERREN, TY HAN ÄR GOD, EVIGT VARAR HANS NÅD (Psaltaren 107:1).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023