LUCKA 15 2023

SEMESTER...jag smakar in ordet. Att få ha semester denna årstid är ingen självklarhet så jag förstår att vara otroligt tacksam. 

Morgonpromenaden bjöd på sol idag. 

I dag har Jan jobbat i Helsingfors och han kommer hem först imorgon och då har han Matilda ❤ med sig. 

Jag har varit till loppis idag och där hittade jag lite mera julpynt (man kan inte få för mycket) ett tro, hopp och kärlek (Jakobstads julsymboler) som kommer att få flytta in i glashuset.

Nu är Hugo julbadad och nu har jag just pratat med Jan ❤ och önskat godnatt, så nu kryper jag isäng. Jag ska ta och lyssna lite på min ljudbok eller börja se en julfilm innan jag tar godnatt.

TACK JESUS FÖR SEMESTER. 

OCH HA DIN GLÄDJE I HERREN, DÅ SKA HAN GE DIG VAD DITT HJÄRTA BEGÄR (Psaltaren 37:4).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023