FISKSOPPA TILL FAMILJEN

Nu har jag kokat en stor sats laxsoppa. Jag har ätit en portion, packat med till jobbet en annan portion och lämnar resten till övriga familjen.

Och snart drar jag iväg på jobb. Denna vecka blir tuff med fem kvällar till kl.22:15 samt att både lördag och söndag jobbar jag klockan runt.

Men jag får ta en dag i taget och i mitten av veckan har jag två dagar ledigt (onsdag och torsdag) om ingenting ändrar.

Hugo och jag har tagit en (regn)promenad idag, vi kom till Runebergsparken men då öste det ner så pass mycket att Hugo vägrade gå och inte gillade jag det heller (vattnet forsade ner längs vissa gator) så  då fick Jan komma och hämta oss med bil.

Får önska dig som läser min blogg en fin vecka och må Herren ge dig vad du behöver på din väg.

DU OMSLUTER MIG PÅ ALLA SIDOR OCH HÅLLER MIG I DIN HAND. DEN KUNSKAPEN ÄR FÖR UNDERBAR FÖR MIG, DEN ÄR SÅ HÖG ATT JAG INTE KAN FATTA DEN (Psaltaren 139:5-6).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023