MORSDAG 2019

I dag är jag oerhört tacksam för att jag har en mamma, som vi fått fira idag och för att jag själv fått gåvan att få bli mamma.
Svärmor har inte varit hemma idag, så henne firar vi en annan dag.

Bilden: Jag, mamma och syster Ulrica.


Syster Maria som bor i Sverige var inte på plats.


22 ÅR
Samtidigt som jag själv fått bli firad och vi har firat bästa mamma så fyller även våra pojkar 22 år i dag.
I dag för 22 år sedan blev jag mamma💗.



Tyvärr så har inte pojkarna haft möjlighet att komma hem denna helg.
Mattias gör ju sin praktikperiod på Vasa centralsjukhus och "jobbar" hela helgen. Mikael som studerar i Umeå håller på med det sista för terminen innan han flyttar hem över sommaren.
Men vi har både skickat meddelande och ringt och grattat dem.



FULL RULLE
Vi har ju också vår franska gäst här som i dag fått följa med på vårt morsdagsfirande😉.
Men i går och i kväll har det varit program, vilket jag skall berätta om en annan dag.
Det är jätte roligt att få ha henne här, vi pratar engelska men däremellan så viftar och pekar vi och vi förstår varann riktigt bra😊.

Nu godnatt efter en fin och välsignad dag.
Tack Jesus för kära mamma, för kära svärmor och för att jag också själv fått bli mamma.




SE, BARN ÄR EN HERRENS GÅVA, LIVSFRUKT ÄR EN LÖN (Psaltaren 127:3). 

SOM EN MOR TRÖSTAR SITT BARN SKA JAG TRÖSTA ER (Jeremia 66:13).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023