HÄRLIGA DAGAR

Vi har haft otroligt härliga dagar med sol och sommartemperaturer och det tycks fortsätta.
Och vi har haft en fantastisk helg som jag skall berätta om en annan dag😊.



Men nu skall jag riktigt strax säga godnatt. Jag har varit på jobb och hade efteråt tänkt skriva ett långt inlägg om helgen, men insåg att det är nog bäst att krypa isäng och lägga fast ögonen.

Har just ätit något smått och lyssnat till Matilda som hade mycket att berätta och fundera på 😊, jag har sagt det förut, vår dotter har verkligen fått talets gåva.

Läs kvällens bibelord här under, det har så otroligt mycket att säga till oss alla.
Jag fick läsa det två gånger för att riktigt ta in allt. Det talar till mig just ikväll och det talar till mig varje dag.

GODNATT på er alla och med önskan om en välsignad morgondag.




DÖM INTE OCH NI SKA INTE BLI DÖMDA. FÖRDÖM INTE OCH NI SKA INTE BLI FÖRDÖMDA. FÖRLÅT OCH NI SKA BLI FÖRLÅTNA. GE, OCH NI SKALL FÅ. ETT GOTT MÅTT, PACKAT, SKAKAT OCH RÅGAT SKALL GUD GE ER I FAMNEN. TY MED DET MÅTT SOM NI MÄTER MED SKALL  DET MÄTAS UPP ÅT ER (Lukasevangeliet 6:37-38).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023