ANDRA DOSEN VACCIN

I morse var jag ute med Hugo redan efter klockan 7.


Och att jag är ute så tidigt är ovanligt (speciellt när jag har semester) så jag behöver både nämna det och dokumentera det 👍😉.

Klockan 9:30 var det dags för Jan och mig att få vår andra dos coronavaccin, vilket gick bra.


Jan for därefter på jobb (han behöver vara på jobb någon dag nu som då även om han har semester, annars samlas det för mycket).

Jag har tagit det lungt, sett på flera avsnitt av en sjukhusserie och fixat lasagne och riven morot med ananas till lunch / middag.

Och jag avnjöt min lunch på utsidan.


Det har varit mestadels mulet idag men fortsättningsvis jätte varmt, 31 grader.

I kväll när det började blåsa lite grann tog vi en promenad in till centrum. Det blev varsin glass.

Så varmt så glassen smälte.

När vi kom hem tillbaka satte vi oss där ute under taket och inväntade regnet. Det blev 23 grader och sen kom det, så skönt och svalkande.

Jo, poolen har fått ett hål.

TACK JESUS FÖR REGNET OCH TACK FÖR CORONAVACCINET, NU BER VI ATT VI INTE FÅR NÅGRA BESVÄRLIGA BIVERKNINGAR.

DU KOM NÄRA NÄR JAG ÅKALLADE DIG, DU SADE: "VAR INTE RÄDD !" HERRE, DU TAR DIG AN MIN SAK, DU FRIKÖPER MITT LIV (Klagovisorna 3:57-58)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023