BÅTEN ÄR I SJÖN

 Andra sätter ut båten på våren eller försommaren, vi har satt ut "Gula bananen" ikväll. 

Pojkarna kom hit och hjälpte Jan. 


Att rulla ner båten med trailern till stranden går lätt, men när den sen skall dras över sandbankarna och ut till havet behövs det flera starka armar.


Jan har jobbat även idag, så vi kom hit till villan en 15:30 tiden.
Medan han var på jobb har jag fixat på med lite ett och annat, städat lite grann, bytt sängkläder samt tvättat några tvättar, det känns bättre att åka till villan om jag vet att ett som annat är fixat.


Och jag har avnjutit morgonmål och lunch med dottern.


I dag har min storasyster Maria 💗 åkt tillbaka till Stockholm. Vi har fått träffas igen efter 1 1/2 år, coronaåret har gjort att det blev en alldeles för lång paus. Nu hoppas och ber vi att vi kan träffas igen till hösten eller julen.


Nu blir det dags för kvällsbastu här.

TACK JESUS FÖR VILLALIV.

MITT HJÄRTA TÄNKER PÅ DITT ORD: "SÖK MITT ANSIKTE !" JA, DITT ANSKTE, HERRE, SÖKER JAG (Psaltaren 27:8).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023