DET BLEV BRA SÅ HÄR OCKSÅ

Vi har varit till Nykarleby idag och vi vandrade förbi fina Kuddnäs.

Vi började dock dagen vid villan med en skön morgonpromenad.
Hugo på spångarna, som Jan byggt.


Det var fint och skönt och aningen svalare idag.


Därefter blev det en sväng till Nykarleby, det blev dock andra planer än vi tänkt, men det blev bra så här också.

Sen åkte vi hem och har nu varit hemma hela dagen. Vi har hunnit träffa ungdomarna och fixat ett som annat.

Jag har träoljat alla terasser samt altanen i kväll, det tog 2 h och 20 minuter. 


Jag gillar att måla men har inte orkat i värmen. Men nu blev det av eftersom det var svalare.

Och jag konstaterade att nog har jag bra rygg just nu, även om jag vet att den finns så att säga. När vi var på vår senaste resa fick jag typ ryggskott men det gav med sig på 1 1/2 dygn, vilket ju var helt otroligt bra. TACK JESUS.

Ryggen blev trött efter målandet men inte sjuk. 


Nu blev de alla så fina och mörka.


I morgon (efter att Jan jobbat några timmar) åker vi på resa igen och denna gång blir det två dagar och en natt utan hund, helt otroligt fantastiskt bra och skönt. 

Vi vet vart resan bär av men inte vad den kommer att innehålla. 

HERREN LED DU OSS PÅ DE VÄGAR DU HAR TÄNKT FÖR OSS.

TY VI LEVER HÄR I TRO, UTAN ATT SE (2 Korintierbrevet 5:7).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023