DYNGSVÄNGNING ELLER DYGNSSVÄNGNING?

Är du som mig en person som lätt svänger på dygnet när du är ledig? Då vet du precis.
Jag lyckas också alltid med det konceptet.

Förklaring till bilden kommer längre ner.

I går kväll jobbade jag sent, kom hem för att sova och for på jobb tidigt imorse igen.
Tack och lov så somnade jag gott på kvällen och sov gott hela natten men ändå var jag rejält trött när jag skulle kravla mig upp imorse.

Och nu hemkommen från jobb känner jag mig redo för sängen, alldeles för tidigt.

I morgon börjar jag först kl.10:30 vilket känns riktigt bra, liksom mjuk start.

Men det positiva är att hur jag än svänger dygnet så tar det inte många morgnar så är jag tillbaka i de rätta rullorna igen.

Och när Jan börjar jobba nästa torsdag och Matilda sen börjar i skolan igen den 13:augusti ja då kör vi normalt igen. Tills dess haltare vi på lite 😉.


BILDEN
Dagens bild har inget med min dygnssvängning att göra (först skrev jag dyngsvängning 😂).

Dagens bild är på brickan jag fick duka till Matilda och tre vänner, vilka just nu sitter där uppe och editerar en film inför ett läger.

Ungdomar har energi och är duktiga.
Vi som är lite eller mycket äldre har också energi och är duktiga, men alla på sitt sätt.


LED DU OSS HERRE, VAR OCH EN, PÅ DITT SÄTT OCH MED DIG SOM VÄGLEDARE.

VI VET ATT ALLT SAMVERKAR TILL DET BÄSTA FÖR DEM SOM ÄLSKAR GUD, SOM ÄR KALLADE EFTER HANS BESLUT (Romarbrevet 8:28).







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023