SAKNADEN DYKER UPP IBLAND

Google påminner mig och saknaden kommer som ett slag i bröstet. Älskade goa Konrad och Selma så jag saknar er 💗.


Jag saknar er busighet, er mjuka päls och er goa kanindoft. 
Jag saknar att få ta upp er i famnen lägga er på rygg och få klia er under magen så ni somnade tryggt och avslappatt i min famn.

Jag saknar känslan av att få gå in i utebastukammaren och mötas av två hoppande och glada dvärgvädurskaniner.
Att få sätta sig ner i den varma halmen och få gosa med er, ja det saknar jag.

Jag saknar att jag fick göra ert liv lyckligt och meningsfullt.

Men allt och alla har sin tid här på jorden.


Jag har min tid och du har din tid och den tiden finns inte i våra händer utan i Guds. 
Vi följer alla Hans plan och tidtabell varken vi vill det eller ej.

Så må vi alla förstå att ta vara på vår tid här på jorden. Och må vi alla säga JA till Jesus, för då vet vi att denna tid här på jorden är bara en smula av allt gott Herren planerat för oss i framtiden... i det nya hemlandet, himlen.

SE JAG STÅR VID DÖRREN OCH KNACKAR. OM NÅGON HÖR MIN RÖST OCH ÖPPNAR DÖRREN, SKA JAG GÅ IN TILL HONOM OCH HÅLLA MÅLTID MED HONOM OCH HAN MED MIG (Uppenbarelseboken 3:20).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023