FRIENDSHIP

I tisdags när jag kom hem från jobbet hade jag fått ett brev med posten. I brevet fanns ett kort.


Att få ha vänner som tänker på en (och speciellt i denna märkliga coronatid) är så fint.

Att få ha vänner som skickar och berättar hur de själva har det (och speciellt i denna märkliga coronatid) är så fint.

Att få ha vänner som ännu skickar ett äkta brev/ kort år 2021 är guld värd.

Tack min vän, TACK TUA 💗 för din omtanke och vänskap. Jag hoppas och ber att vi kan träffas igen till sommaren.
Och jo du skall få ett svar, med post 👍😉.

TACK JESUS FÖR VÄNNER.

Nu far jag snart på jobb. Och när jag kommer hem ikväll har troligtvis Mattias kommit hem 👍😀💗.

EN VÄNS KÄRLEK BESTÅR ALLTID, EN BRODER (SYSTER) FÖDS FÖR ATT HJÄLPA I NÖD (Ordspråksboken 17:17).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023