FREDAGSMYS

Jag kom hem kl.9:30 och kröp isäng. Och jag har lyckats vila (dock ej sova) i flera timmar och känner mig något så när utvilad. Som sagt en natt fixar jag rätt bra nuförtiden 👍 men två nätter i sträck är tufft.


Jag har också tur för en arbetskollega vill byta bort en hel söndag (kl.10:30-22:15) och istället ta en av mina nätter (kl.22-09 plus att hon då också behöver jobba in 45 min någon annan dag) och det gick jag mer än gärna med på. 

Hellre jobbar jag dagtid ca 12 h än 11 h natt när vi inte får sova men bör hålla oss stilla och tysta så vi inte väcker någon (inte lätt alls när ögonen bara vill falla igen).

Nu snart får vi besök, vi skall få rå om den lilla 💗 hela helgen. Nu börjar snart fredagsmyset som vi (jag och den lilla) avslutar med att gå tidigt isäng (vilket passar mig perfekt efter en vaknatt 👍). 

TREVLIG HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA 💗😊 .

MÅ MINA TANKAR BEHAGA HONOM, JAG VILL GLÄDJA MIG I HERREN (Psaltaren 104:34).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023