MELATONIN ÄR BRA

Lyckades somna efter nattskiftet med hjälp av en tablett Melatonin (sömnhormon som kroppen själv producerar, men som man vid behov kan ta mera av) och sov fyra timmar, och rätt bra.


Steg upp klockan 14 och åt lunch.

Matilda hade håltimme den sista lektionen så hon for ut med Hugo, i det fina men ack så kalla vädret.

Jan for och skida när hans jobbdag var slut.



Min skidåkare 💗.

Och jag fortsatte att vila. 

Ikväll kl.18 har vi Vilsam/ bönegruppen och dit skall jag orka ta mig. Promenerar för att få frisk luft samt lite motion.  

Och vet ni vad? Nu är jag faktisk ledig i hela fyra dagar framöver, helt fantastiskt👍.

På måndag har jag tid till min massör (kiropraktor) för att räta upp min sneda höft/ rygg, men tills dess finns inget program inplanerat.

Imorgon tar Jan ut en ledig dag och vi har planerat att åka till villan ifall det går att komma fram med husbilen. Troligtvis åker vi först imorgon men kanske redan ikväll.

TACK JESUS ATT JAG FIXADE ÄVEN DENNA NATT..... MED DIN HJÄLP.

Hugo testar ögonmasken... den jag använder när jag vilar/sover efter ett nattskift. 

I FRID KAN JAG LÄGGA MIG NER OCH SOVA... (Psaltaren 4:9 a).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023