KORT INLÄGG

I dag skall jag lyckas med ett kort inlägg, och jag skall hålla mig till själva orden "kort inlägg" för att beskriva vad denna dag innehållit.



DAGEN I DAG
K- KRÄKTES. En i hushållet kräktes inatt.
O- ORON. Ibland flyttar oron in i bröstet, men Jesus kan få den att flytta ut igen.
RROLIGT. Det var roligt på jobbet ikväll igen.
T- TVÄTTAT. Jag har skurat och tvättat wc:n här hemma.

I- IVRIG. I morse var jag jätte ivrig med min träning, det känns ännu i kroppen.
N- NÄRA. Jag ligger nära sjuklingen nu när jag skriver.
L- LÄNGTAR. Jag längtar till den tumisresa Jan bokat ikväll.
Ä- ÄTIT. Jag har ätit kyckling med ris både här hemma och på jobbet .
G- GLASS. Alla i hushållet har ätit av sjuklingens saftglassar.
G- GUD. Gud har allt och alla i sin hand.


BEKYMRA ER INTE FÖR NÅGOT, UTAN LÅT GUD FÅ VETA ALLA ERA ÖNSKNINGAR GENOM BÖN OCH ÅKALLAN MED TACKSÄGELSE. DÅ SKA GUDS FRID, SOM ÖVERGÅR ALLT FÖRSTÅND, BEVARA ERA HJÄRTAN OCH ERA TANKAR  I KRISTUS JESUS (Filipperbrevet 4:6-7)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023