SISTA KVÄLLEN

Jag har jobbat långskift i dag 11 h, kom hem närmare 21 och skall vara tillbaka på jobb imorgon kl. 8:45.

Många är de smoothies vi delat i sommar.
 
Sen jag kom hem har jag suttit nära honom, sett på honom, hört på honom, lyssnat på honom, kramat honom och t.o.m doftat på honom 😉.
Och jag har fått be för honom, för hösten, skolan, studierna, coronan och allt möjligt annat. Allt och alla har vi lämnat i Jesu händer.

Hur skall jag orka vänta tills vi ses igen? Kanske först till julen.

Denna kväll är både en ledsam kväll och den bästa kvällen på samma gång.

Väskorna står packade och i morgon kl.6 startar Jan och Mikael 💗mot Vasa, kl.8 avgår Wasaline till Umeå.

Allt har sin tid, och så ska det vara. Barn ska växa upp och gå sina egna vägar och flytta bort från hemmet. Men oj så tungt det är ..... ibland.

Älskade barn 💗.

TACK JESUS att du bär oss alla, både när allt känns bra och livet flyter på, men speciellt de dagar när det känns motigt och när livets känns extra tungt.

HERREN ÄR MIN HERDE, MIG SKA INGET FATTAS (Psaltaren 23:1).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023