STARTAR UPP IGEN

Kom just hem och möttes av ett stort tält ute på gården.

Hugo inspekterade det nya huset.


Dottern ska på ungdomsweekend inkommande helg så Jan har tipsat henne hur hon får en torr och bekväm sängplats 👍😉.

Och i natt lär det regna så här testas tältet ordentligt. 

Jag har varit på möte i kväll, Fokus ledningsgrupp träffades första gången inför höstterminen. Och det känns så bra att vi får starta igång snart igen, ifall inte corona - läget förvärras.

Vi är säkert många som har en stor törst och längtan att få träffas igen och ta del av Guds ord, få lovsjunga tillsammans, be och dela livet.

Efter mötet gick jag vidare till Vilsam, vår bönegrupp som också startade upp ikväll. Det var så roligt att få se varann, dela livet och be med och för varann.

Tidigare i dag röjde jag i huset och tvättade och fixade undan ett som annat.

Det är sällan alla stekpannor, riskokaren och ungsplåten är smutsiga på sammagång, men nu var allt använt och i behov av en ordentlig rengöring.


Nu blir det godnatt för mig. Sov gott och lämna natten i Jesu händer, det ska åtminstone jag göra.

MITT HJÄRTA TÄNKER PÅ DITT ORD: "SÖK MITT ANSIKTE" JA, DITT ANSIKTE!" HERRE, SÖKER JAG (Psaltaren 27:8). 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023