HÄLSNINGAR FRÅN SYRRAN

Dagens första bloggbild sände syrran till mig i fredags (tagen samma dag när hon cyklade till jobbet).
Hon skrev: Inte har ni väl snö ännu? Våren är här (och sen hade hon satt till en massa passande emojis 😜). Ja i Stockholm har de vår.

Denna bild är tagen i fredags i Stockholm.

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne. Här i Finland i Österbotten har vi också sol men även massor av snö (denna bild är dock tagen för någon vecka sedan, sen dess har vi fått ännu mera snö).


Ja med våren i antågande blir man glad men man blir också så soligt glad när man fått sova en hel natt. Livet ser så mycket ljusare ut och man är så mycket gladare både på insidan och utsidan. Ja du kan fråga mig för jag vet, för i natt sov jag gott 👍.


Endast en gång behövde jag gå upp, på wc. Hugo sov också gott i natt. Ja tänk vad sömnen påverkar oss mycket. Och jobbet gick som en dans.

I natt behöver jag också sova gott för att sen orka, för efter det jobbar jag två nätter efter varann. 

TACK JESUS FÖR MIN GODA SÖMN I NATT, JAG BER ATT DEN FÅR FORTSÄTTA.

JAG LADE MIG NER OCH SOMNADE (Psaltaren 3:6 a).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023