LEDIG HELG

Det är länge sedan jag varit ledig en hel helg. Men idag slutade jag redan klockan 16 och är ledig hela helgen. Det känns riktigt konstigt men skönt 👍😊.

Dotterns fina vinterskapelse. Men tyvärr är inte bakgrunden den bästa.

Senast jag hade en ledig helg var den 16-17 januari men då jobbade jag fredagkväll till 22:15 så det blev inget fredagsmys. I kväll har vi festat till det med hämtmat.

Och jag hade nu efter att ha varit ut med Hugo på en kvällspromenad på de oplogade gatorna (pust) tänkt vara uppe och tillbringa tid med mina kära men sängen lockar nog mer.

Så det blir troligtvis Jan och Matilda som får se "PÅ SPÅRET" tillsammans. Det är sannerligen inte ett favoritprogram för mig men jag hade tänkt hålla dem sällskap ikväll. Vi får se hur det blir.

Granar och skrinnande barn.

TACK JESUS FÖR EN LEDIG HELG, låt oss prioritera rätt.

MITT HJÄRTA TÄNKER PÅ DITT ORD: "SÖK MITT ANSIKTE!" JA, DITT ANSIKTE, HERRE, SÖKER JAG (Psaltaren 27:8).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023