CORONAHEMSSKOLAN

Jag satt i bilen på väg till massören och körde förbi det bekanta stället liksom mången gång förut.
Men när jag susade snabbt förbi samtidigt som jag satt i mina tankar föll mina ögon på skylten och jag läste "CORONAHEMSSKOLAN".


Ja insåg men nu börjar jag nog bli för van med denna corona när jag tycks se ordet överallt.
Stället jag körde förbi var CRONHJELMSKOLAN
Och jag ber verkligen om ursäkt för att jag läste ert skolnamn så fel.

Idag har jag också jobbat till kl.22:15 och när jag kom hem blev det teatime ikväll igen. Jag får hoppas att detta blir ett återkommande inslag 😊. Jo men bara de kvällar du slutar efter kl.22 sa Jan 👍👍.
Så egentligen går det riktigt bra att sluta denna tid på kvällen.... också i fortsättningen.

TACK JESUS ATT VI VARJE DAG FÅR LÄMNA CORONASITUATIONEN I DINA HÄNDER.


TY VI LEVER HÄR I TRO, UTAN ATT SE (2 Korintierbrevet 5:7).

TY GUDS RIKE BESTÅR INTE I ORD UTAN I KRAFT (1 Korinthierbrevet 4:20).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023