IBLAND BLIR DET SÅ BRA

Jag är så tacksam och glad så jag kan gråta glädjetårar för jag vet inte när senast Hugo fått må så här bra och så här länge i sin mage och tarm som nu. Han äter, kakkar, sover (utan att behöva ut på natten) busar och njuter av livet. Och när han mår bra mår också jag bra. När han sover bra sover också jag bra.

Vår "pälskling" Hugo 💗.

Försökte få en och annan bild på honom när han var busig och gosig i dag.


Men det är aldrig lätt att få en klar bild på ett busväder.


Att stoppa ner nosen i soffans springor och leta efter eventuella godisar som trillat dit är en av Hugos favoritlekar
.

Så härligt att få se vår lilla lurvboll må så här bra, TACK KÄRE JESUS.


TREDJE DAGEN LEDIG
Jag kan knappt tro att mina tre lediga dagar faktiskt fick bli tre alldeles lediga dagar (utan att behöva hoppa in på jobbet) jag har njutit så. Och att Hugo dessutom fått må så här bra är nog en sån fantastisk gåva.

Kallt har vi haft idag (-16 och kall blåst) men solen har tittat fram och det har varit så fint.


Det har inte blivit så långa promenader men otroligt fina promenader.


I dag har jag gjort ett riktigt ordentligt gympass här hemma så hela jag tycks vara full av mjölksyra nu. Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon 😉.
 
Och dagens mat fick bli kyckling, ris och sallad.

TACK JESUS för härliga lediga dagar och för att Hugo mår så bra nu, vi ber att det skall få fortsätta så. Ibland blir allt så mycket bättre än man kunnat ana och tro, TACK för det.

Och TACK TILL ALLA ER SOM BER FÖR VÅR LILLA HUGO 💗.

Nu blir det en kvällsrunda och sen skall Hugo bli badad och få njuta av bastu, för det gillar han. Och vi är nog flera som kommer att njuta av både promenaden och bastun 👍😊.

BÅDE MÄNNISKOR OCH DJUR RÄDDAR DU, HERRE (Psaltaren 36:7 b).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023