DAGEN NÄR ALLA ÖVNINGSKÖRDE

Dottern konstaterade imorse när hon blickade ut genom fönstret på snömängden samt på alla bilar som kröp fram: I dag är dagen när alla övningskör 👍☺.

Och det stämmer för de flesta lär ju köra med sommardäck redan. Så idag har vi speciellt fått/får be om GUDS BESKYDD I TRAFIKEN.

Jag steg ut på trappan i bara fötterna imorse (bra för blodcirkulationen i just fötterna) och insöp det annorlunda vårvädret.


Men här är vi vana med att det alltid kommer en snöknäpp efter att våren tycks ha börjat.

Innan jag skulle på jobb försökte jag ringa angående mina blodprov och urinprovet som togs imorse (odlingen kommer först nästa vecka) men inget svar. 

Jag lämnade ringbud samt ringde mellan varven från jobbet men kom inte fram. Så nu får jag vänta till måndag innan jag får svar.

På kanta finns att läsa lite men inte allt.

Men jag mår så mycket bättre idag, är nog trött ännu men det går åt rätt håll och lymfkörteln är inte svälld längre, vilket känns ju bra.

Har nu jobbat över 9 h och det gick riktigt bra.

TACK JESUS FÖR KRAFTERNA SOM KOMMER TILLBAKA.

Också avslutar jag med ett bibelord om snö.

SOM SNÖ OM SOMMAREN OCH REGN VID SKÖRDETID. LIKA ILLA PASSAR ÄRA FÖR DÅREN (Ordspråksboken 26:1).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023