VÅREN ÄR HÄR

Det blev ett besök till mina föräldrars i dag. Vi njöt ute i solen, i det fina vårvädret.

Mamma 💗


När vi kom och Hugo såg min pappa började han rusa runt av glädje.

Pappa 💗
Sen sov han gott och avslappnat i solen.

 

Förutom när någon kom på vägen.


Hugo har alltid ett toppen utsiktsläge hos mina föräldrars.


HEMMA
I morse blev det en långpromenad och jag njöt av alla vårtecken.


Vårblommor tittade fram bland de vissna fjolårslöven.


I diken syntes ännu is efter nattens frost.


Hugo hittade andra vårtecken än jag.


Katten ville så gärna gosa men Hugo stod bara och tittade och tycktes fundera vad den höll på med när den rullade sig hit och dit.


När vi kom hem fick blombänkarna lite omvårdnad. Sen gick jag in och körde avslappningen två gånger, riktigt effektivt 👍. Jag tror att det är det här jag får börja köra både före och efter vaknätter, för det gör så gott för min trötta kropp.


Och nu när jag bloggar ligger Matilda 💗 här intill och läser till samhällsläraprovet. Just nu får jag lära mig om makro och mikro ekonomi, produktionsmöjlighetskurvan och en massa annat.

TACK JESUS FÖR VÅREN OCH FÖR EN FIN DAG MED MINA KÄRA 💗.
DETTA ÄR DEN DAG SOM HERREN HAR GJORT, LÅT OSS PÅ DEN JUBLA OCH VARA GLADA (Psaltaren 118:25). 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023