PANDEMIBYXOR

I dag har jag pratat i telefon med svägerskan, länge. Vi hann avhandla det mesta och lite till. En av de roligare sakerna var när hon berättade att hon beställt nya PANDEMIBYXOR

Min första tanke var: Va behöver man börja införskaffa sådana nu också? I samma sekund insåg jag vad hon syftade på och började skratta.

Jag tror att vi är många som gått/går hemma i typ " PANDEMIBYXOR"  under denna coronatid. Alltså vi går runt i " mjukisbyxor" och vi har gjort det i ett helt år och kanske nött upp några.

Jag har städat idag.... jepp i PANDEMIBYXOR 👍😊.


Jag har flera mjukisbyxor och just nu är dessa fleece mina favoriter.

Använder du PANDEMIBYXOR 👍😊?

TACK JESUS FÖR MYSBYXOR, de gör livet mysigare.

DU FÖRVANDLADE MIN KLAGAN TILL DANS, DU TOG AV MIG SORGENS DRÄKT OCH KLÄDDE MIG I GLÄDJE (Psaltaren 30:12).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023