EGENTLIGEN

Dagens inlägg skulle EGENTLIGEN handla om dagens läkarbesök, men just nu orkar jag inte berätta om det. För det blev så att denna min lediga dag inte blev ledig utan jag hamnade i jobb, och nu efter tredje kvällen till klockan 22:15 är jag rätt mör så det får bli ett kort inlägg.

Årets första fjäril.

Fredagkväll när det är Vappen/Valborgsmässoafton skulle jag jobba men nu får jag vara ledig istället 👍. Och jag är nu ledig i hela fyra dagar, jag stor gillar det.

Mitt jobb innebär många gånger ändrade tider, omplanerade scheman m.m. Oftast går det ändå helt bra medan det ibland är rätt tufft. Men just idag var jag helt med på att hoppa in även om jag förberett mig på en ledig dag, för nu vet jag att jag är ledig på Vappen.

TACK JESUS FÖR FLERA LEDIGA DAGAR.

I morgon skall jag berätta om dagens läkarbesök, vilket jag EGENTLIGEN skulle ha berättat om idag.

HERREN ÄR MIN HERDE MIG SKA INGET FATTAS (Psaltaren 23:1a).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023