LÅNG LEDIGT

Påskhelgen jobbade jag mest hela tiden medan jag nu har långledigt, det är inget jag önskat utan så ser tydligen min arbetslista ut just nu. Och det är så välkommet.

Morgonmål: Havregrynsgröt med frysta jordgubbar.. mums.

I går torsdag slutade jag kl.9 efter nattskiftet och hade sovdag. Nästa gång jag skall på jobb blir tisdagkväll kl.22 och då blir det ju också en natt. 

I kväll hämtar vi den lilla ❤. Denna gång blir vistelsen inte hela helgen utan bara ett dygn.

Dottern med kompisar åkte till grannstaden nu på eftermiddagen för att äntligen ha tid och möjlighet att besöka en kompis som flyttat dit och studera. De sover där en natt.

Jag har krattat taggar och löv idag efter att häcken fått åka ner. 


Och idag har jag också tagit tid för vila och avslappning tillsammans med Jesus. Så givande och så bra var det även i dag... naturligtvis.

Nu när jag skriver detta sitter vi i husbilen och har just hämtat en elcykel (som vi och mina systrar sponsrat till morsdagen) till mamma.
Hon har själv varit med och prövat den tidigare, så hon vet att den är på kommande.

TACK JESUS FÖR LÅNGLEDIGT.

TREVLIG HELG TILL ER ALLA 😀❤.

GUD, DU ÄR MIN GUD, TIDIGT OM MORGONEN SÖKER JAG DIG. MIN SJÄL TÖRSTAR EFTER DIG, MIN KROPP LÄNGTAR EFTER DIG, I ETT TORRT LAND SOM FÖRSMÄKTAR UTAN VATTEN ( Psaltaren 63:2)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023