LÅNGFREDAG 2021

Eftersom jag tillbringat hela dagen på jobbet har detta varit en helt annorlunda långfredag än om jag skulle ha varit ledig.

Te och smörgås på en strand.

Men jag har haft en bra dag med utfärd på dagen och tortilla och fredagsmys på kvällen.

Här hemma har de b.l.a besökt den nya motionstrappan.


Och utsikten var fantastisk.


Nu blir det godnatt för mig.

Imorgon är jag ledig och då skall jag ta mig tid för påskens budskap... den väg Jesus gick för dig och mig.

TACK JESUS ATT DU GJORDE DET FÖR MIG.

MEN JESUS ROPADE MED HÖG RÖST OCH GAV SEDAN UPP ANDAN. DÅ BRAST FÖRHÄNGET I TEMPLET I TVÅ DELAR, UPPIFRÅN OCH ÄNDA NER. NÄR OFFICEREN SOM STOD FRAMFÖR HONOM SÅG ATT HAN GAV UPP ANDAN PÅ DET SÄTTET SA HAN: DEN MANNEN VAR VERKLIGEN GUDS SON (Markusevangeliet 15:37-39).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023