TVÄTTMASKINSJAKT

Denna skärtorsdag blev det jakt på en ny tvättmaskin eftersom den gamla gav upp igår. Jag har lyckats tvätta två maskiner som stinker skurtrasa och sen slutade den helt att snurra.

Påskgräset tar sig.

Och detta var inte ett första aprilskämt.

Den gamla maskinen såg ut så här när Jan hade letat fel överallt. 


Vi hittade en tvättmaskin i Kokkola och mannen och jag fick samtidigt lite tumistid innan det var dags för mig att åka till jobb.

Den nya tvättmaskinen lär ha snurrat hela kvällen. 


Nu kom jag just hem och imorgon börjar jag kl:10:30och slutar även då kl.22:15.

TACK JESUS FÖR DENNA DAG OCH FÖR EN NY TVÄTTMASKIN.
TVÄTTA DU OSS RENA.

RENA MIG MED ISOP SÅ ATT JAG BLIR REN, TVÄTTA MIG SÅ ATT JAG BLIR VITARE ÄN SNÖ (Psaltaren 51:9).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023