UTEMÖBLERNA FICK KOMMA FRAM

I går kväll när jag kom hem från jobbet hade Jan plockat fram utemöblerna 😊💗 och jag blev så glad. I dag flyttade jag om lite krukor och placerade ut dem på borden och tog fram gung och stolkuddarna.

 
Det kan ju komma snö ännu men då får det komma, för då slänger vi bara in alla kuddar igen.


Gungan har flitigt använts, mest av ungdomarna.


Jag bara längtar tills jag drar igång med att plantera blommor. Pense'er tål ju lite frost så det lär nog dyka upp en och annan kruka snart.


Krattor med mera samsas på altanen med möblerna ännu.

I dag har vi hunnit med familjemiddag 💗 och jag fick duka fint i vardagsrummet, blev dock ingen bild på det. 

Mattias har haft sin flickvän här. När hon for hem packade han och startade mot Vasa, med Volvon.

Jan har flyttat den extra bromsen till Nissan så Matilda kan övningsköra med den nu. Och de tar en tur nu medan jag skall vila/ sova en stund, innan nattskiftet.

TACK JESUS FÖR DENNA FINA SÖNDAG MED FAMILJEN 💗.

FRÅN SOLENS UPPGÅNG ÄNDA TILL DESS NEDGÅNG SKALL HERRENS NAMN BLI PRISAT (Psaltaren 113:3).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023