KARAOKE

Ja det gäller att hänga med, så ikväll rockade även jag loss och sjöng karaoke.

Vill du veta vilken låt jag sjöng? Jo det fick bli Fångad av en stormvind" av Carola Häggvist, för den sitter liksom i ryggmärgen. Och frågar du mig så gick det riktigt bra 😁.

Sen har vi promenerat i snöstormen, åkt linbana, stekt plättar, gympat, spelat spel, sett på film (Sune i Grekland) och hunnit med en hel del annat också (ja lördagar på jobbet är oftast extra roliga).

När jag kom hem var jag utslängd (vilket jag var förberedd på). 

Matilda har kompisar på besök och de har lovsångskväll. Hon har planerat, handlat, fixat och städat😉👍.... för städerskan/ jag har inte varit hemma. 

Jan och Hugo har fått hålla sig på utsidan sedan eftermiddagen. De har hållit till i husbilen, vilken tur att man har flera "hus" 👍.

Vi hade tänkt dra iväg till villan till natten men det är för hård storm där så vi beslutade att vi campar här hemma på gården istället 👍. Vilket också är ok för Matilda.

TACK JESUS FÖR VÅR HUSBIL.

HERREN BLICKAR NER FRÅN HIMLEN PÅ MÄNNISKORS BARN FÖR ATT SE OM DET FINNS NÅGON FÖRSTÅNDIG, NÅGON SOM SÖKER GUD (Psaltaren 14:2).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023