HÄCKEN RYKER

Igår kväll satte Jan röjningssågen under häcken och tog ner den. Och ikväll kunde även jag vara med och hjälpa till. 


Jan klipper sönder kvistarna....


.... för att få in så mycket som möjligt i släpkärran.


Och jag har krattat.


Jag har också röjt upp på terassen där ena hörnet hade förvandlats till en skräphörna.
Den behövde verkligen en upprensning.



Det blev bättre, men ännu får röjningssågen med tillbehör husera i ena hörnet. Spindelgungan fick sen komma upp.



En närmare bild på hur det faktiskt såg ut i skräphörnan, där fanns allt och lite till.


Nu har jag vilat i en timme, duschat och ätit. Och nu skall jag bara försöka att göra ingenting, så jag istället orkar göra mycket på nattskiftet 👍.

TACK JESUS FÖR DENNA FINA DAG OCH NU BER JAG ATT NATTSKIFTET GÅR RIKTIGT BRA (den bönen rimmade fint).

TY HERRENS ÖGON ÖVERFAR HELA JORDEN, FÖR ATT HAN MED SIN KRAFT SKALL HJÄLPA DEM SOM MED SINA HJÄRTAN GER SIG HÄN ÅT HONOM (Krönikeboken 16:9).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023