FULL RULLE

Här hemma har det tydligen varit full rulle idag, ungdomarna har kommit och gått. En har inhandlat en ny kostym och en annan har hunnit jobba morgonskift. Pojkarna har ställt sig och åkt iväg på en kompis examensfest och Matilda har träffat en kompis som hon träffar typ två gånger/år och sen for hon vidare till en annan kompis villa.


Jan och Hugo har varit ute hela dagen och Jan har fixat både det ena och det andra och Hugo har ätit fyra kycklingbullar (fast jag inte varit hemma, det är helt fantastiskt 👍😊, för vår hund äter ju vanligtvis endast om jag är hemma och nära).

Det blev hela 13,5 h på jobbet idag, men vi har haft en riktigt fin och rolig dag och jag har orkat så bra. Långskiftsdagar är inga höjdare när man inte sover, men nu när jag sover så mycket bättre igen så går de så mycket lättare.
I går var det en dag när jag kände mig trött, riktigt trött och jag var lite rädd för hur jag skulle fixa denna långa jobbdag. SÅ TACK JESUS FÖR BÖNESVAR, FÖR KRAFT OCH GLÄDJE.

TY VI LEVER HÄR I TRO, UTAN ATT SE (2 Korintierbrevet 5:7).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023