NU ÄR JAG DIN

När jag kom hem från jobbet i kväll var huset tomt. Jan och Hugo hade redan åkt till villan med husbilen och husets ungdomar var ute med sina kompisar.
Jag vattnade blommorna, fixade undan i köket och började packa det sista som jag ville ha med, det var en hel del. Plus allt som Jan skickade att han hade glömt.


Jag samlade allt på trappan och packade sen i bilen, startade mot Fäboda strax efter klockan 22.

Nu är vi här, nu har jag tre lediga dagar och sen börjar den riktiga semestern, jag har nog inte riktigt fattat det ännu.
Jag inledde ledigheten med att äta ett påskägg, ett Mignonägg som jag sparat sen påsken.


Det var så otroligt gott .

Jag sa till Jan en kväll förra veckan när vi var ute på promenad: Fyra dagar kvar på jobb och sen är jag din 😊 (naturligtvis är jag hans alltid men nu blir det så tydligt och ännu mera tydligt när han får semester).
Nu är vi här och nu är jag din 💗😊. 

TACK JESUS ATT JAG FÅR OCH KAN SÄGA DE ORDEN, BÅDE TILL DIG OCH TILL MIN ÄLSKADE MAN.

SMAKA OCH SE ATT HERREN ÄR GOD. SALIG ÄR DEN MÄNNISKA SOM FLYR TILL HONOM (Psaltaren 34:9).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023