R SOM I RENSAT OCH RÄKNAR

Fast jag inte vill så kan jag lättare räkna sovnätter framom nätter när jag inte sover, för de förstnämnda är mindre att hålla reda på (tyvärr).

Rensat.

Men inatt sov jag och jag sov så gott i hela 11 h och 9 min.

Man skall ju inte lita sig blint på sin aktivitetsklocka men min är nog ganska pålitlig, den har nog mina nätter till 99% rätt.

Den registrera om jag svängt och vänt på mig extra mycket och när jag gått upp (ex på wc eller för att ta en melatonin).


Efter de nätter när jag sovit riktigt gott och länge ja då är jag så mycket tröttare när jag vaknar. Men det svänger tack och lov genast jag orkar mig upp och får i mig morgonmål, sen under dagen har jag så mycket mera energi. 

Och idag är det en sådan härlig dag med mera energi.

Krattat "hö".

Jag har pysslat på i trädgården efter morgonpromenaden med Hugo som blev väldigt kort. Det är för varmt för Hugo när temperaturen visar + 24 grader i skuggan, vad månne det är i solen då?

Men I skuggan trivs Hugo bra.

Nu skall jag skall snart börja ställa mig för jobbet. 

TACK HERRE FÖR EN RIKTIGT GOD NATTS SÖMN. EN DAG/NATT I TAGET.

DE SOM FÖRTRÖSTAR PÅ HERREN ÄR SOM SIONS BERG. DET RUBBAS INTE DET STÅR KVAR FÖR EVIGT (Psaltaren 125:1).

NEJ, NÄR DU BER, GÅ IN I DIN KAMMARE OCH STÄNG DIN DÖRR OCH BE TILL DIN FADER I DET FÖRDOLDA. DÅ SKA DIN FADER, SOM SER I DET FÖRDOLDA, BELÖNA DIG (Matteusevangeliet 6:6).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023