STÄDAT GYMMET

I dag fick gymmet en sommarstädning. Fönstertejpen åkte bort och nu går det att sommar-vädra. 


Jag torkade damm och sopade. Skurningen blir dock imorgon.


Jan har tagit hem ett skåp som skulle slängas vid jobbet, det fick bli förvaring för alla möjliga gymgrejer.


Och det blev så bra och framför allt dammfritt.


Och natten då, jo i natt sov jag bra. Nuförtiden kallar jag det "bra" även om jag är vaken någon timme mitt i natten.


Huvudsaken var att jag kände mig utvilad när jag vaknade klockan 8:30 och hade fått sova gott sedan 2:30.

I morgon kommer Mikael 💗 hem från Sverige det känns så overkligt så jag har nog inte riktigt fattat det ännu att sonen som vi inte sett sedan jullovet kommer hem för hela sommaren imorgon 👍😊.

I går hade han tagit coronatest och idag fick han det negativa svaret som behövs för att få stiga ombord på färjan till Finland. Därefter bör han ännu ta ett nytt test men tidigast inom 72 timmar efter inresan, om det också är negativt bör han inte sitta i 14 dagars karantän.

Jag väntar, längtar och ber.

TACK JESUS ATT MIKAEL OCH FLICKVÄNNEN KOMMER HEM IMORGON.

ATT HANDLA RÄTT OCH RÄTTFÄRDIGT ÄR MER VÄRT FÖR HERREN ÄN OFFER (Ordspråksboken21:3).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023