PLANTERAT OCH TACKAT

Det blev ännu en skön dag med mycket trädgårdsfix.

Dottern och jag har varit och köpa sommarblommor och ikväll har jag planterat, och det var så roligt att pyssla på.

Och Jan har fixat en ny bänk till jordgubbarna.

Nu när häcken är nerklippt känns det som om allt damm från vägen kommer på våra jordgubbsplantor så jag valde att flytta dem. Och det blir så bra. Jan sågade mitt itu två pallkragar.


Och i.o.m att jag orkat pyssla på i trädgården hela dagen betyder det att jag fått sova även i natt 😊. 
Till klockan 2:30 sov jag dåligt men sen infann sig den sköna sömnen och jag sov ända till 9:30. Vaknade pigg och utvilad. TACK JESUS.

Nu har jag pysslat på där ute allt för sent så nu måste jag verkligen börja sova.
Jag skall på jobb både imorgon och på söndag.
Imorgon börjar jag kl.8, men har ledig kväll och då skall vi få fara och fira några studenter.

I dag har jag också varit och handlat och fixade samtidigt kort och presenter till studenterna. 
Så härligt när jag har haft så mycket energi till både det ena och det andra idag. TACK JESUS.

HERRE TACK FÖR DET FINA, SOLIGA OCH VARMA VÄDRET OCH TACK FÖR EN GOD NATTS SÖMN. JAG BER ATT VI ALLA SKALL SOVA GOTT I NATT ÄVEN OM DET ÄR VÄLDIGT VARMT I HELA HUSET.

JAG VET VILKA TANKAR JAG HAR FÖR ER, SÄGER HERREN, NÄMLIGEN FRIDENS TANKAR OCH INTE OFÄRDENS FÖR ATT GE ER EN FRAMTID OCH ETT HOPP (Jeremia 29:11).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023