ATT BLI BOMBADERAD

 Denna dag har jag "bombaderat".

Vårt hopp finns hos Jesus...alltid.

Brukar du bombadera dina nära/kära/ eller vänner med olika uppmuntrande meddelanden? Jag gör det ofta.
I dag t.e.x har jag bombaderat en när och kär 💗med bibelord (två av dem kan du läsa längst ner).
Jag bad först om att få uppmuntrande bibelord och tryckte sen på mannakornsappen, tog en bild av bibelordet och skickade iväg det. Jag skrev: Jag kanske bombaderar dig med bibelord i dag 😊. Svaret jag fick var både komisk och sant: Sämre bombardemang kan man få 😊.

Dagen i övrigt har inneburit mycket bön för en annan när och kär 💗som blivit opererad, i många timmar. Eftersom denna nära och kära kom till avdelningen först på kvällen så vet vi inte så mycket mer just nu. Men vi fick ett foto, ett kärt foto 💗.

Nu får vi bara be om en GOD NATTS SÖMN OCH GUDS BESKYDD FÖR VAR OCH EN, I JESU NAMN AMEN.


HOPPAS PÅ HERREN, VAR STARK OCH FRIMODIG I DITT HJÄRTA, JA VÄNTA PÅ HERREN (Psaltaren 27:14).

TY FÖR GUD ÄR INGENTING OMÖJLIGT (Lukasevangeliet 1:37).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023