NATTGÄSTER

Vilat idag och sen storstädat två wc:n och en dusch.


Jag har städat för att vi skall få gäster, gäster som kommer körande en lång väg, 486 km.
Vi skall bjuda dem på Jan's goda gulaschsoppa med batong.
Sen blir det bastu på det.

Imorgon och på söndag jobbar jag kl.10-20, men jag är glad att jag hinner umgås med våra vänner nu ikväll eftersom jag fick nattskifte istället för 13-21 som jag egentligen skulle ha jobbat idag. Herren är god och ordnade det fint.

Tack Jesus för vänner, välsigna du denna kväll.
Och en fin helg önskar jag er alla, må Herren vara med er och välsigna er.

En som också gillar mammas sovdagar efter nattskift. Helt avslappnad på bilden.

HERREN VÄLSIGNE DIG OCH BEVARE DIG. HERREN LÅTE SITT ANSIKTE LYSA ÖVER DIG OCH VARE DIG NÅDIG. HERREN VÄNDE SITT ANSIKTE TILL DIG OCH GIVE DIG FRID (4 Mosebok 6:24-26).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023