TRÄNAT INFÖR MORGONDAGEN

I kväll har Jan och jag varit och handlat och i vagnen fanns b.l.a munskydd och handsprit

Matilda ville också testa och Jan tränade inför morgondagen.

För i morgon åker Jan till Helsingfors på arbetsresa. Han åker med egen bil och han har munskydd att använda vid behov och handsprit att använda flitigt. Han har också inhandlat eget mellanmål att ta med så han kan mest sitta på kontoret och jobba.

Första natten sover han dock utanför huvudstaden, vid Hyvinge eftersom han kommer fram först till natten.


EN FIN PROMENAD
Ledig dag i dag vilket innebär att Hugo och jag tog en lång och skön promenad på morgonen. Vi träffade på många fina hundvänner och vi besökte många fina ställe


Och som vanligt så tog jag en hel del bilder.







Nu blir det en sen sväng till mina föräldrars.

VI LÄMNAR MORGONDAGEN OCH JANS RESA I DINA HÄNDER JESUS.

DU OMSLUTER MIG PÅ ALLA SIDOR OCH HÅLLER MIG I DIN HAND (Psaltaren 139:5).

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023